duminică, 27 ianuarie 2013

Idee propusă la comandamentul de iarnă: TUNEL RUTIER PRIN CARPAŢI



"Domnule vicepriministru, vă mulţumesc că aţi condus comandamentul cu pricepere şi am reuşit în 16 ore să ajung, ieri, de la Chişinău la Ploieşti. Am o singură rugăminte: în Planul de Dezvoltare Naţională şi Regională să facem şi noi un tunel prin Carpaţi, că m-am cocoţat prin Oituz, aseară târziu, şi mi-am dat seama că la câţi mineri a avut ţara asta noi n-am făcut un tunel prin Carpaţi, rutier, ca să mai scurtăm drumurile astea, să mergem mai bine", i-a cerut presedintele CJ Prahova, Mircea Cosma vicepremierului Liviu Dragnea.




Vicepremierul a primit cu interes această propunere şi a precizat că Guvernul ia în calcul astfel de investiţii.

"Este prins în planul de dezvoltare.Ţara a avut mulţi mineri, domnule preşedinte, numai că în ultimii 23 de ani s-au cam risipit banii şi n-a fost o dezvoltare bazată pe planuri strategice, ştiţi foarte bine. Dacă Dumnezeu ne ajută şi rămânem sănătoşi şi la minte şi la trup, o să facem şi ce spuneţi dumneavoastră", a afirmat Dragnea.

stire preluata de pe site-ul : Money.ro


Personal, mi se pare o idee buna aceasta de construire a unui tunel rutier prin Carpati. Chiar ar ajuta destul de mult, mai ales pe timp de iarna.

Niciun comentariu:

 
Blue Ice Template by Totul despre Blogger